Про технологію лідогенераціі.
Як віідомо технологія лідогенерації від слова «лід» прийшло в юридичний маркетинг від англійського lead – «вести». Тобто лідогенераціі – це технологія, яка дозволяє нам залучати до себе потенційних клієнтів або осіб, які зацікавлені в придбанні юридичних послуг.
Лідогенераціі може проводитися за допомогою сайту, соціальних мереж, локацій, в яких розміщюються відеофайли, наприклад Insnagram, а також за допомогою посередників, що продають трафік.
Найчастіше ми стикаємося з тим, що процес лідогенераціі відбувається за допомогою сайту. Суть процесу в тому, що робиться спеціальний відгуками друзів (по простому, подається доступ до інформації, що є на сайт) і на нього починається наганятися трафік або з контекстної реклами, або з пошукової оптимізації внутришньої або зовнішньої SEO.
Перед тим як приступити безпосередньо до реалізації сайту та налаштування реклами треба обміркували кілька важливих питань. Це дозволить більш ефективно підійти до процесу генерації заявок від клієнтів.
По-перше, які кошти треба виділити на лідогенераціі. Це стосується як класичних адвокатів та і юридичних фірм.
Перше, треба вирішити, які гроші безпечно вкласти в отримання лидов з інтернету. Наприклад, якщо ми говоримо про Київ або інше місто велетень, то дуже тяжко виходити на аукціон в google, якщо у вас не має необхідних коштів. Наприклад, в таких нішах, як «кримінальний адвокат», «банкрутство», “податковий адвокат” або “адвокат-міжнародник” вартість одного кліка може сягати фантастичних значень.
Чітко треба визначити, який бюджет, ви готові виділить на рекламу в інтернеті. Безумовно необхідно ознайомитися з прогнозом бюджету від оператора, проконсультуватися з фахівцями, чи є перспектива роботи з таким бюджетом?
Далі, а які послуги важливо пропонувати клієнтам і чому саме такі послуги.
Для себе ви повинні чітко розуміти, що не на всі послуги є клієнт в інтернеті. Наприклад, в нашому бізнесі практично немає запитів із серії «шукаю маркетолога в юридичну фірму». Також і в юридичному бізнесі є тематики, які на практиці не продаються в інтернеті, наприклад, із залученням сексолога чи псіхолога.
Бажано знати статистику google, поспілкуйватися з фахівцями і зробити певний, чи є запити на ту чи іншу тематику в інтернеті. Якщо говорити в загальному, то найбільше запитів тут на юридичні послуги для фізичних осіб.
А тепер найважливіше: а що треба сказати клієнтам і чому повинні купити послугу саме тут, у вас?
Як що зробити сторінку і дати на неї рекламу то то є справа безперспективна. Перед реалізацією рекламної кампанії ви повинні чітко задуматися, що ви скажете вашим потенційним клієнтам, щоб вони купили саме у вас? Для ефективної реклами нам потрібні «солодощи», спецпропозиції, опис унікальних переваг.
При цьому буде помилкою, що роблять більшість юристів в рекламі, роблячи пропозицію, типу “найкраще ніж у всіх”.
Важливо також а хто саме реалізує технології лідогенераціі на практиці?
Дивує підхід деяких а адвокатів, які скаржаться: «Моя дружина налаштувала контекстну рекламу, і ми не отримали по ній результату». Безумовно, потрібно розуміти, що технології юридичного інтернет-маркетингу на сьогоднішній день настільки пішли вперед, що неможливо реалізувати рекламну кампанію без допомоги кваліфікованих фахівців.
Треба думайти заздалегідь, як і де знайти підрядників і чи мають вони досвід роботи з юридичним бізнесом?
Найпростіший приклад неякісно налаштованої реклами, коли, наприклад, адвокат зі Львову рекламується на Київщині. Вся справа в тому, що той, хто налаштовував рекламу адвокату, халатно підійшов до своїх обов’язків і просто зливає і без того невеликі рекламні бюджети.
Ставтеся до запуску реклами в Інтернеті з сьогодні на сьогодні, відповідально. Треба вес час аналізувати ситуацію, вивчати адресну аудиторію, її ментальність і запити. При цьому робити це бажано із залученням фахівців. І тільки тоді запускати рекламу.
Коментарі
Loading…