in

Інноваційне право в третьому тисячолітті

Нещодавно у ряді вузів Вінниччини відбулося інноваційне впровадження серії креативних майстер-класів відомого науковця, професора кафедри галузевих правових наук Київського університету права НАН України Петра Біленчука.

Один із таких майстер-класів пройшов в Економіко-правовому коледжі Вінницького фінансово-економічного університету. Обговорювалася тема майбуття: «Освітня стратегія розвитку інноваційного права в третьому тисячолітті». Ще один  майстер-клас відбувся на базі гуманітарного педагогічного коледжу імені Михайла Грушевського міста Бар із темою «Юридична освіта, правнича наука і судова практика у XXI столітті».

Під час обох майстер-класів обговорювалися й науково обґрунтовувалися основні особливості інтелектуального розвитку особистості, що яскраво розкривають нагальні проблемні питання реалізації мрій, ідей та інновацій сучасної студентської молоді, а саме чому важливо мріяти та мати заповітну мрію, де та як накопичувати життєві сили, невичерпне натхнення в практичній реалізації власних ідей у час інноваційних змін і чітко означеної життєвої мети та що таке незламна віра й освіта. Як наголошувалося, мрія або роздуми, марення, які представляють собою процес фантазування, це світоглядно-пізнавальний процес при якому людина має змогу прогнозувати деякі майбутні події, настання яких вона палко бажає.

А для цього необхідно розуміти, що для реалізації власної мрії необхідно шукати дієві способи, тобто вчитися самому аналізувати хід справ, можливо, включаючи нові ідеї, чи глибше вивчати необхідну галузь, а то й нові теорії, та уважно слідкувати за інноваційними технологіями. «Саме такий перебіг вашої свіжої думки, — наголосив професор П. Біленчук, — стане запорукою у впровадження в життя ваших заповітних мрій та ідей у найкоротші  терміни».

Звичайно, сьогодні сміливо й упевнено можна стверджувати, що той же Ілон Маск є світовим мрійником формування фантастичного майбутнього всієї цивілізації та правозахисником, який стоїть на позиціях забезпечення безпеки та  надійної роботи  штучного інтелекту. Студентам під час майстер-класів розкривався й пояснювався реальний алгоритм власних дій для впровадження в життя визначеної ними ідеї, мрії чи інновації. Саме така інформація викликала в залі велику кількість запитань, що і є основною ознакою проведення творчої зустрічі.

Приводився й наглядний приклад впровадження новітніх ідей, які вже реалізовані студентами й викладачами в Київському університеті права НАН. Зокрема, за словами Петра Біленчука, з цією метою у вузі створено сім регіональних науково-дослідних, навчально-освітніх центрів, які розміщені при вищих правничих навчальних закладах у Вінниці, Кам’янці-Подільському, Києві, Львові, Рівному, Ужгороді та Кропивницькому.

Згадувалося й те, що саме в КУП НАН України реалізована інновація зі створення навчально-дослідницьких комплексів: музей електронного інтелекту, комп’ютерних технологій і криміналістичної техніки; музей інтелектуального права, інтелектуальної власності, підробок, піратства та контрафактної продукції; музей-лабораторію криміналістики імені Ганса Гросса.

Крім того, в Київському університеті права на сьогодні впроваджуються ще дванадцять творчих освітньо-наукових проектів, які й визначатимуть стратегію розвитку правничої освіти в третьому тисячолітті. Це, зокрема, такі новітні наукові напрямки, як експертознавство, безпекознавство (інформаційна безпека, економічна безпека тощо), засоби запобігання тероризму (кібертероризму), кіберполіція, кіберкриміналістика і кібербезпека, засоби запобігання організованій міжнародній, транскордонній, транснаціональній, трансконтинентальній, злочинності, кримінальне сискознавство, дететивознавство, поліцеєзнавство, засоби запобігання корупції, ядерна безпека і ядерна криміналістика, інтелектуальне право,  право інтелектуальної власності, культурна спадщина, культурні цінності, мистецтвознавство й інноваційне право.

Тож на завершення кожного з проведених майстер-класів Петро Біленчук обов’язково пропонував студентам Вінниччини долучитися до розробки даних інноваційних проектів і стартапів. За його словами, КУП НАН України — це потужна науково-освітня платформа для реалізації власних мрій, ідей і інновацій в різних регіонах України й цим треба користуватися.

Василь Бортник,  спеціально для ЮВУ

Джерело: ЮВУ

Рейтинг публікації

Written by admin

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Loading…

0

У Києві вітали нових членів НАПрНУ

Бійці «Правого сектору» — не бандити