відбувся брифінг т.в.о. Голови АРМА Дмитра Жоравовича, під час якого керівник відомства презентував розроблену співробітниками Нацагентства автоматизовану інформаційну систему – АІС «Менеджмент».
Очільник Агентства зауважив, що в ситуації з тимчасово обмеженим публічним доступом до Реєстру арештованих активів, у відповідь на запит суспільства та з метою вдосконалення процедур управління арештованими активами, фахівці АРМА створили окрему систему управлінського обліку та контролю за менеджментом активів.
«Відображення інформації з цієї системи у публічному доступі дозволить громадськості не лише бачити, які активи знаходяться в управлінні АРМА, а й відстежувати поточний статус управління ними», – наголосив керівник Агентства.
Як повідомлялося раніше, з травня цього року в Нацагентстві діє Регламент управління активами, який описує послідовність і строки реалізації заходів у сфері менеджменту.
«Згідно з цим документом, від моменту офіційного надходження ухвали АРМА має передати актив управителю або на реалізацію за 25 робочих днів. Це досить амбітна мета, і її досягнення вимагає чіткої організації, координації та контролю дій працівників. Для цього наші співробітники власними силами розробили автоматизовану інформаційну систему – АІС «Менеджмент», – зазначив Дмитро Жоравович.
За його словами, зазначена база даних поєднує відомості про всі активи, які перебувають в управлінні АРМА, статус кожного активу, етап управління, відповідальну особу, котра оновлюватиме інформацію по кожному активу, який опрацьовує. Система дозволить уникати помилок в управлінському обліку, підвищить рівень аналітики та контролю за процедурами управління.
Загалом, на відміну від Реєстру арештованих активів, система містить більш детальний опис заходів менеджменту. Очільник АРМА наголоси на тому, що на розробку даного продукту взагалі не витрачалися бюджетні кошти. Водночас на створення та підтримку Реєстру витрачено понад 60 мільйонів гривень.
«Якщо говорити більш точно, система супроводжує і контролює кожен крок виконавця щодо управління активом. Причому для кожного напряму менеджменту – управління шляхом передачі за договором, реалізації чи управління грошовими коштами – передбачено окремий набір дій та опцій», – повідомив Жоравович.
За словами очільника АРМА, крім вирішення внутрішньо-організаційних завдань, автоматизована інформаційна система сприятиме підвищенню рівня прозорості управління активами. Ключова інформація із системи автоматично відображається на офіційному вебсайті АРМА (https://arma.gov.ua/ais-arma-management/), що дозволяє усім відвідувачам сайту відстежувати актуальну інформацію про активи та роботу з ними.
Станом на сьогодні відомості про активи з кількох десятків ухвал вже внесено до системи та відображено на вебсайті у спеціальному розділі. Фахівці Національного Агентства поступово вносять до бази даних всю необхідну інформацію, тож за певний час АІС «Менеджмент» відображатиме все, чим АРМА управляє та в який спосіб це здійснюється.
Жоравович наголосив, що створений АРМА інструмент не є ні аналогом, ані альтернативою Реєстру арештованих активів. Останній є технічно складним і дороговартісним продуктом, що має важливе значення для ефективної та скоординованої роботи всієї правоохоронної, судової системи та системи виконання судових рішень.
«АРМА реалізувало найбільш економний, але разом з тим і максимально корисний проект як для покращення внутрішніх процесів організації менеджменту активів, так і для підвищення рівня відкритості у цій сфері». – резюмував Дмитро Жоравович.
ІНШІ МАТЕРІАЛИ
Очільник Агентства зауважив, що в ситуації з тимчасово обмеженим публічним доступом до Реєстру арештованих активів, у відповідь на запит суспільства та з метою вдосконалення процедур управління арештованими активами, фахівці АРМА створили окрему систему управлінського обліку та контролю за менеджментом активів.
«Відображення інформації з цієї системи у публічному доступі дозволить громадськості не лише бачити, які активи знаходяться в управлінні АРМА, а й відстежувати поточний статус управління ними», – наголосив керівник Агентства.
Як повідомлялося раніше, з травня цього року в Нацагентстві діє Регламент управління активами, який описує послідовність і строки реалізації заходів у сфері менеджменту.
«Згідно з цим документом, від моменту офіційного надходження ухвали АРМА має передати актив управителю або на реалізацію за 25 робочих днів. Це досить амбітна мета, і її досягнення вимагає чіткої організації, координації та контролю дій працівників. Для цього наші співробітники власними силами розробили автоматизовану інформаційну систему – АІС «Менеджмент», – зазначив Дмитро Жоравович.
За його словами, зазначена база даних поєднує відомості про всі активи, які перебувають в управлінні АРМА, статус кожного активу, етап управління, відповідальну особу, котра оновлюватиме інформацію по кожному активу, який опрацьовує. Система дозволить уникати помилок в управлінському обліку, підвищить рівень аналітики та контролю за процедурами управління.
Загалом, на відміну від Реєстру арештованих активів, система містить більш детальний опис заходів менеджменту. Очільник АРМА наголоси на тому, що на розробку даного продукту взагалі не витрачалися бюджетні кошти. Водночас на створення та підтримку Реєстру витрачено понад 60 мільйонів гривень.
«Якщо говорити більш точно, система супроводжує і контролює кожен крок виконавця щодо управління активом. Причому для кожного напряму менеджменту – управління шляхом передачі за договором, реалізації чи управління грошовими коштами – передбачено окремий набір дій та опцій», – повідомив Жоравович.
За словами очільника АРМА, крім вирішення внутрішньо-організаційних завдань, автоматизована інформаційна система сприятиме підвищенню рівня прозорості управління активами. Ключова інформація із системи автоматично відображається на офіційному вебсайті АРМА (https://arma.gov.ua/ais-arma-management/), що дозволяє усім відвідувачам сайту відстежувати актуальну інформацію про активи та роботу з ними.
Станом на сьогодні відомості про активи з кількох десятків ухвал вже внесено до системи та відображено на вебсайті у спеціальному розділі. Фахівці Національного Агентства поступово вносять до бази даних всю необхідну інформацію, тож за певний час АІС «Менеджмент» відображатиме все, чим АРМА управляє та в який спосіб це здійснюється.
Жоравович наголосив, що створений АРМА інструмент не є ні аналогом, ані альтернативою Реєстру арештованих активів. Останній є технічно складним і дороговартісним продуктом, що має важливе значення для ефективної та скоординованої роботи всієї правоохоронної, судової системи та системи виконання судових рішень.
«АРМА реалізувало найбільш економний, але разом з тим і максимально корисний проект як для покращення внутрішніх процесів організації менеджменту активів, так і для підвищення рівня відкритості у цій сфері». – резюмував Дмитро Жоравович.
Коментарі
Loading…