На харчових продуктах інформація про кінцевий термін споживання обов’язково зазначається на етикетці, а всі інші товари мають гарантійний строк.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк – це термін, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.
У Держпродспожислужбі нагадали споживачам деякі правила, що регламентуються Законом України «Про захист прав споживачів»:
- На сезонні товари (одяг, хутряні та інші вироби) гарантійний строк обчислюється з початку відповідного сезону, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.
- У разі онлайн-покупок гарантійний строк обчислюється, починаючи від дня передачі товару споживачеві, а якщо товар потребує спеціальної установки (підключення) чи складення – від дня їх здійснення, а якщо день передачі, установки (підключення) чи складення товару, а також передачі нерухомого майна встановити неможливо або якщо майно перебувало у споживача до укладення договору купівлі-продажу, – від дня укладення договору купівлі-продажу.
- При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті.
- При обміні товару його гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну.
Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення ним розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, – технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
Якщо ви вважаєте, що ваші права споживача порушено – звертайтесь до Держпродспоживслужби або до її територіальних органів.
Коментарі
Loading…