Пенсійним фондом України постановою від 01.06.2022 р. № 8-3 внесено зміни у свою Постанову від 12.03.2021 р. № 11-1 та встановлено порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок.
Постанова № 8-3 набирає чинності через десять днів з дня її офіційного опублікування. 5 липня документ офіційно опубліковано у виданні “Офіційний вісник України”. Тож з 15 липня починають діяти нові правила.
Так:
1. Визначено, що відомості про трудову діяльність працівника подаються до ПФУ працівником особисто або через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі працівником, страхувальником або представником страхувальника, якому керівником страхувальника делеговані відповідні повноваження.
Відомості про трудову діяльність працівника подаються в електронній формі у вигляді xml-файлу одним із таких способів:
- у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування;
- в оцифрованому вигляді – шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.
2. Встановлено черговість подання відомостей, а саме:
відомості про трудову діяльність працівника в електронній формі подаються в будь-який період упродовж 5 років з дня набрання чинності Законом № 1217 з урахуванням першочергового подання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання пенсійного віку залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 1 липня 2000 року.
3. Уточнено, що сканувати потрібно лише сторінки трудової книжки, до яких внесено записи.
4. Визначено, що повторно подаються відомості про трудову діяльність у випадку виправлення записів у разі виявлення неправильного чи неточного запису про періоди роботи за періоди страхового стажу після 1 липня 2000 року або створення неправильного чи неточного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами.
5. Передбачено, що відсутні в реєстрі застрахованих осіб відомості будуть подаватися страхувальником через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі страхувальником або представником страхувальника, якому керівником страхувальника делеговані відповідні повноваження, шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника про:
- прийняття на роботу;
- звільнення;
- переміщення з одного структурного підрозділу до іншого;
- переведення на іншу постійну посаду або роботу;
- поновлення на роботі;
- призупинення/відновлення дії трудового договору;
- присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії;
- складання присяги;
- стажування;
- навчання.
Коментарі
Loading…