in , ,

Подання відомостей для створення електронних трудових книжок.

Пенсійним фондом України постановою від 01.06.2022 р. № 8-3 внесено зміни у свою Постанову від 12.03.2021 р. № 11-1 та встановлено порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок.

Постанова № 8-3 набирає чинності через десять днів з дня її офіційного опублікування. 5 липня документ офіційно опубліковано у виданні “Офіційний вісник України”. Тож з 15 липня починають діяти нові правила.

Так:

1. Визначено, що відомості про трудову діяльність працівника подаються до ПФУ працівником особисто або через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі працівником, страхувальником або представником страхувальника, якому керівником страхувальника делеговані відповідні повноваження.

Відомості про трудову діяльність працівника подаються в електронній формі у вигляді xml-файлу одним із таких способів:

  • у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування;
  • в оцифрованому вигляді – шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.

2. Встановлено черговість подання відомостей, а саме:

відомості про трудову діяльність працівника в електронній формі подаються в будь-який період упродовж 5 років з дня набрання чинності Законом № 1217 з урахуванням першочергового подання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання пенсійного віку залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 1 липня 2000 року.

3. Уточнено, що сканувати потрібно лише сторінки трудової книжки, до яких внесено записи.

4. Визначено, що повторно подаються відомості про трудову діяльність у випадку виправлення записів у разі виявлення неправильного чи неточного запису про періоди роботи за періоди страхового стажу після 1 липня 2000 року або створення неправильного чи неточного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами.

5. Передбачено, що відсутні в реєстрі застрахованих осіб відомості будуть подаватися страхувальником через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі страхувальником або представником страхувальника, якому керівником страхувальника делеговані відповідні повноваження, шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника про:

  • прийняття на роботу;
  • звільнення;
  • переміщення з одного структурного підрозділу до іншого;
  • переведення на іншу постійну посаду або роботу;
  • поновлення на роботі;
  • призупинення/відновлення дії трудового договору;
  • присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії;
  • складання присяги;
  • стажування;
  • навчання.

Рейтинг публікації

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Loading…

0

Аналіз військових подій від Тома Купера.

Суди не повинні застосовувати положення нормативно-правових актів, які не відповідають Конституції та законам України.