in

У російському рітейлі нових торгівельних марок стає менше

У російському рітейлі нових марок стає менше
Високі ставки оренди торгових площ, низька вакантність та загалом кризова ситуація в економіці негативно вплинули на запуск нових російських брендів у сфері рітейлу. За підсумками 2024 року на ринку можуть з’явитися 32 нові локальні марки, це на 20% менше рік до року, прогнозують консультанти.
Про скорочення введення нових російських рітейлових брендів за підсумками 2024 року на 20% рік до року, або 32 марки, повідомляє консалтингова компанія Nikoliers. При цьому активність зарубіжних брендів залишається на минулорічному рівні. Аналітики фіксують зниження активності у fashion-категорії, яку кілька років поспіль припадає помітна частка нових марок.

На скорочення нових локальних брендів почасти впливає падіння відвідуваності офлайн-магазинів, зазначає керівник департаменту досліджень та аналітики IBC Real.

Так, через зниження кількості покупців у магазинах одягу та взуття торгові мережі почали закривати свої магазини (повідомляє КомерсантЇ “Ъ” від 10 вересня). Про зниження попиту “Ъ” також повідомили аналітики сервісу “Чек Індекс”: за січень-серпень кількість покупок у fashion-сегменті зменшилася на 7% рік до року. Зниження продажів пов’язане із зростанням середнього чека в цій категорії на 11% рік до року, пояснили у компанії.

Нові гравці зацікавлені у відкритті своїх перших магазинів у великих торгових центрах, а з урахуванням високих ставок оренди у таких об’єктах це стає дорого, що впливає на активність російських гравців, пояснюють в аналітичній компанії «Магазин магазинів». Так, у Москві вакантність торгцентрів до кінця року знизиться до 6,5%, прогнозують у Nikoliers.
Скорочення обсягів імпорту також вплинуло на вихід нових російських брендів: через санкції збільшуються терміни трансакцій, зростають витрати та терміни доставки матеріалів та сировини, зазначають у CMWP.

При цьому відкриття власного виробництва супроводжується витратами у вигляді зростаючого курсу валют та дефіциту кадрів. У поточній економічній ситуації гравці стали частіше відмовлятися від розвитку нових проектів  підтверджують у кампанії “Ванчугів та партнери”.

За підрахунками аналітичної фірми CORE.XP Надії Цвєткової, частка російських брендів на ринку Москви зараз становить більше 70%. І масового припливу нових брендів у майбутньому очікувати не варто, оскільки ринок стабілізується і розвиток відбуватиметься поступово.

Джерело: https://www.kommersant.ru/doc/7181728?utm

Рейтинг публікації

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Loading…

0

Відомий адвокат влаштував стрілянину у заміському комплексі поблизу Києва