in

З 29 січня запрацює субсидія на оренду житла для переселенців: як оформити

З 29 січня внутрішньо переміщені особи зможуть подавати документи на призначення субсидію на оренду житла. Призначатиметься субсидія за аналогією з житловою субсидією тим сім’ям, які найбільше потребують фінансової допомоги. Про це повідомляє Урядовий портал.

«Субсидія на оренду – важливий інструмент для підтримки ВПО, адже вона буде враховувати як фінансову спроможність кожної родини оплачувати орендну плату за житло, так і різницю у вартості оренди в різних регіонах країни. Це також дозволить не лише допомогти родині фінансово, але й захистити юридично, адже договір оренди убезпечить від необгрунтованого підвищення ціни або виселення без підстав. І що важливо: так само інструмент забезпечує захист орендодавця від несплати орендної плати чи комунальних послуг», – підкреслила Міністр соціальної політики Оксана Жолнович.

Хто зможе скористатися субсидією

Внутрішньо переміщені особи, які виїхали з окупованих російською федерацією регіонів або із зон бойових дій і не мають власного житла в умовно безпечних регіонах України, а їхнє житло знищене або непридатне для проживання хочуть орендувати індивідуальне житло, але не мають достатньо коштів для цього орендують житло і витрачають на нього суттєву частину своїх доходів

Важливо: субсидія на оренду житла надаватиметься за умови, що:

  • орендар і орендодавець не повʼязані родинними відносинами;
  • орендар не отримує від держави допомогу на проживання ВПО;
  • орендодавець приміщення вже не отримує на нього компенсацію за програмою «Прихисток».

При цьому, родина ВПО може одночасно отримувати і субсидію на оренду і субсидію на житлово-комунальні послуги.

Як можна буде оформити субсидію на оренду

  • офлайн – у найближчому сервісному центрі ПФУ або центрі надання адміністративних послуг;
  • онлайн – через портал електронних послуг ПФУ  або мобільний додаток (з використанням електронного підпису, він має бути і у власника житла, і у ВПО).

Які документи будуть необхідні

  • договір найму (за встановленою формою );
  • заява (за встановленою формою );
  • за потреби, копії документів, що підтверджують повноваження законного представника, опікуна, піклувальника, батьків-вихователів або інші документи, що підтверджують якісь особливі обставини.

Документи подаються особисто власником житла і внутрішньо переміщеною особою. Але, якщо власник житла проживає в іншому регіоні або за кордоном, можна скористатися електронною формою подачі докуметів через веб-портал електронних послуг  або мобільний додаток ПФУ (використавши електронний підпис).

Крім того, підписати заяву та договору найму від імені власника житла може його законний представник на підставі довіреності.

Рейтинг публікації

Written by Інна

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Loading…

0

Відправив неякісні кулемети на фронт: суд арештував експосадовця Міноборони

Опублікувано перелік податкових реєстрів станом на 14.01.2025