На веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України користувачі мають можливість:
- отримувати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи й інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про дохід, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);
- контролювати сплату роботодавцями страхових внесків;
- мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
- мати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонери);
- подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, житлової субсидії чи пільги;
- подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
- надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
- подавати звернення (запити, пропозиції) та переглядати стан їх опрацювання;
- одержувати та переглядати повідомлення від Фонду.
Крім того, на веб-порталі реалізовано сервіс «Пенсійний калькулятор», за допомогою якого можна порахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії.
Нагадаємо, що увійти в особистий кабінет на веб-порталі можна за допомогою Дія.Підпису, кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобів інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема з використанням технології BankID.
Доступ до електронних сервісів ПФУ можна отримати як з комп’ютера, так і з телефона, завантаживши застосунок «Пенсійний фонд».
Коментарі
Loading…