in , , ,

Кабінет Міністрів затвердив розроблену Мін’юстом постанову щодо покращення якості адміністративних послуг. 

Кабінет Міністрів затвердив розроблену Мін’юстом постанову щодо покращення якості адміністративних послуг.

«На сьогодні одним із основних векторів політики держави залишається діджиталізація адміністративних послуг та питання захищеності інформації, що обробляється в Єдиних та Державних реєстрах. З огляду на це як держава, так і споживачі адміністративних послуг зацікавлені в належній верифікації осіб, що звертаються для проведення реєстраційних дій. Відтак, і виникла необхідність внесення змін до Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з метою забезпечення ефективності механізмів перевірки суб’єктів речового права при проведенні державної реєстрації речових прав на нерухоме майно», – повідомив заступник Міністра юстиції України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Орлов.

Так, затвердженою постановою Уряду запроваджується інформаційна взаємодія з єдиними та державними реєстрами, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Мін’юсту, і автоматична перевірка та внесення до ДРРП відомостей про ідентифікованого суб’єкта речового права, обтяження на підставі відомостей, отриманих з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Серед інших основних змін, внесених до Порядку ведення ДРРП та Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:

  • відображення в ДРРП ціни нерухомого майна, встановленої у договорі (у разі набуття права власності на нерухоме майно за відплатним договором). Якщо за договором набувається право власності на кілька земельних ділянок та/або об’єктів будівництва – відомості про ціну кожного із таких об’єктів вносяться до ДРРП відповідно до визначеної в такому договорі ціни кожного із об’єктів;
  • не застосовування норми щодо обов’язкової наявності відомостей про технічну інвентаризацію закінченого будівництвом об’єкта під час проведення державної реєстрації права власності на житло за заявами, поданими в електронній формі, у разі коли таку державну реєстрацію проведено до 1 січня 2013 року відповідно до законодавства, що діяло на момент його виникнення;
  • присвоєння адреси закінченим будівництвом об’єктам, що є складовою частиною будинку, будівлі, споруди.

Рейтинг публікації

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Loading…

0

Реформа пенітенціарної системи складається з чотирьох важливих напрямів – реформи законодавства, реформи інфраструктури, ресоціалізації засуджених та цифровізації.

II ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФОРУМ «ПРАВО&СВІДОМІСТЬ: 30 РОКІВ НЕЗАЛЕЖНОСТІ»