in

Поліція та ТЦК примусово знімають водіїв з міжнародних рейсів

Практика примусового зняття водіїв з транспортних засобів під час виконання міжнародних рейсів продовжується. Про це повідомляє Асоціація міжнародних перевізників України (АсМАП).

У повідомленні йдеться, що водій перебуває на робочому місці: виконує міжнародний рейс, йому офіційно дозволено перетнути кордон, на руках – усі відповідні документі (включаючи військово-облікові). В машині – вантаж, за збереження і доставку якого він несе відповідальність відповідно до міжнародних Конвенцій та законодавства України. Підприємство, де він офіційно працевлаштований, має постійну адресу, ліцензію, платить податки, уклало договори і має їх виконати. Усе відповідно до чинного законодавства.

Але працівники поліції у присутності представників ТЦК та СП зупиняють водія, погрожуючи, заставляють вийти з машини (або витягають силоміць). Далі – місцевий ТЦК, медогляд. На наступний день водій вже має статус військовослужбовця і відправляється на навчальний полігон…

Вантажівка, у якій товар на сотні тисяч гривень, покинута на узбіччі. Доставку товару не завершено, умови контракту не виконано. За збереження вантажу і порушення терміну доставки ніхто не відповідає.

Або інший варіант – водій через місяць-два повертається в Україну після виконання рейсу, а при перетині кордону дізнається, що він у розшуку. Кінцевий результат такий же: водій – на полігоні. Завантажена вантажівка – біля пункту пропуску. Логістичні ланцюги розірвано. Замовники очікують на вантаж.

У будь-якому варіанті перевізник позбавляється можливості виконати положення Митного кодексу України про обов’язок міжнародного автоперевізника (статті 191, 200) доставити товари, що знаходяться під митним контролем до митниці призначення в незмінному стані та у термін 10 діб (стаття 95 МК), або 5 діб в межах однієї митниці.

Виникає резонне питання: чи є нагальна потреба направляти водія, який проїхав сотні кілометрів, на проходження ВЛК, наприклад, у Кременці (Хмельницької області), де його зупинили представники ТЦК, чи все ж таки варто дати йому можливість закінчити рейс і пройти ВЛК за місцем постійної реєстрації чи працевлаштування? – запитують у АсМАП.

Рейтинг публікації

Written by Інна

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Loading…

0