Наказом Міністерства юстиції України від 24.01.2022 № 208/5 «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 09.07.2015 № 1187/5» змінено Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проєкту – заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет.
Зазначеними змінами врегульовано, зокрема, процедуру розгляду відділами ДРАЦС заяв про видачу повторно свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян за допомогою функціональних можливостей Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Портал Дія).
«Щоб скористатися таким сервісом людині достатньо авторизуватися на Порталі Дія, вказати необхідні дані, оплатити та замовити обрану послугу. Отримати документи можна, звернувшись до відділу ДРАЦС, до якого було подано заяву, або ж замовивши доставку Укрпоштою. Наразі 152 відділи ДРАЦС здійснюють обробку таких заяв, 48 з яких – з можливістю доставки документа кур’єром Укрпошти», – повідомив заступник Міністра юстиції України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Орлов.
За його інформацією, з моменту офіційного запровадження послуги – 21 липня 2022 року – відділами ДРАЦС України оброблено 2742 заяви, подані через Портал Дія, з яких:
- 611 – про видачу витягів;
про видачу повторно свідоцтв:
- 1404 – про народження;
- 572 – про шлюб;
- 73 – про смерть;
- 68 – про розірвання шлюбу;
- 14 – про зміну імені.
«Ми спростили процедуру отримання дублікатів свідоцтв про реєстрацію актів цивільного стану та витягів з Реєстру, цифровізували цей процес, аби кожен громадянин, який цього потребує, отримав необхідні документи за мінімального фізичного відвідування відділу ДРАЦС. Міцніємо разом з нашою державою і стаємо ще доступнішими для громадян», – наголосив Сергій Орлов.
Коментарі
Loading…