Відновлено надання сервісної послуги з подачі електронних заяв у сфері державної реєстрації прав у ДРРП (Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно) на об’єкти нерухомого майна, права власності на які виникли та зареєстровані в установленому законом порядку до 01.01.2013 (тобто, до запровадження ДРРП у 2013 році).
Відтепер послуга буде доступна в м. Луцьк Волинської області, а також в межах 10 регіонів: Львівська, Одеська, Тернопільська, Харківська, Хмельницька, Чернігівська, Закарпатська, Рівненська, Дніпропетровська та Київська області.
Надалі перелік регіонів, де діятиме така послуга, буде розширюватися.
Отже, щоб онлайн зареєструвати нерухомість, треба:
- на порталі Дія обрати послугу «Державна реєстрація прав на нерухоме майно»;
- внести необхідну інформацію та скани документів;
- підписати заяву електронним підписом.
Після цього реєстратор самостійно надішле запит у БТІ, а потім внесе дані у реєстр. Про результат вас повідомлять листом на електронну пошту.
Реєстрація нерухомості є підтвердженням, що саме ви — законний власник нерухомого майна. Тож, шахраї не зможуть підробити документи і привласнити його собі.
А в умовах повномасштабної війни онлайн-реєстрація майна набула ще більшої актуальності. Адже чимало архівів бюро технічної інвентаризації (БТІ), де зараз і зберігається більшість відомостей про нерухомість, знищили або розікрали окупанти.
Тож, внесення відомостей в електронний реєстр допоможе максимально убезпечити ваші дані. Інформація ніколи не загубиться і не буде знищена, на відміну від паперових архівів.
Послугу реалізовано ДП «Національні інформаційні системи» Міністерства юстиції України спільно з Міністерством цифрової трансформації України за підтримки програми EGAP Фонду Східна Європа, що фінансується урядом Швейцарії.
Корисна стаття для тих, хто має на меті купувати нерухомість, але не знають куди потрібно звертатись, щоб отримати право власності. Коли усі документи контролює агентство нерухомості (наприклад, https://agentstvo.com.ua/), то хвилюватись потреби немає. Співпрацюючи з ними можна бути впевненими, що документи будуть впорядку, адже вони мають юридичний супровід і шукати додатково спеціалістів не потрібно.