Так, відповідно до пункту 2 параграфа 2 розділу 4 Закону України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» підсистеми (модулі) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (ЄСІТС) починають функціонувати через 30 днів з дня опублікування Вищою радою правосуддя відповідного оголошення.
Таке повідомлення відбулось у газеті «Голос України» від 04.09.2021 № 168 (7668) Вищою радою правосуддя опубліковано оголошення про початок функціонування трьох підсистем (модулів) ЄСІТС – «Електронний кабінет», «Електронний суд», підсистем відеоконференцзв’язку.
Підсистеми (модулі) ЄСІТС починають офіційно функціонувати з 05.10.2021 року.
Відповідно до вимог процесуального законодавства (пункту 6 статті 6 Господарського процесуального кодексу України, пункту 6 статті 18 Кодексу адміністративного судочинства України, пункту 6 статті 14 Цивільного процесуального кодексу України), зокрема, судові експерти в обов’язковому порядку реєструють офіційні електронні адреси в ЄСІТС.
Законом, передбачено, що в ЄСІТС обов’язково реєструватимуть свої офіційні електронні адреси:
адвокати,
приватні виконавці,
нотаріуси,
судові експерти,
арбітражні керуючі,
державні органи,
органи місцевого самоврядування,
суб’єкти господарювання державного та комунального секторів економіки.
Інші особи матимуть право зробити те саме в добровільному порядку.
Тим, хто зареєструє офіційні електронні адреси в системі, суд надсилатиме документи виключно в електронній формі на ці електронні адреси. Вони, в свою чергу, надсилають документи до суду через ЄСІТС з обов’язковим використанням електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП)..
З огляду на викладене доводимо до відома судових експертів зазначену інформацію та звертаємо увагу про необхідність здійснення обов’язкової реєстрації офіційної електронної адреси в ЄСІТС.
Для можливості користування сервісом Електронного суду спочатку необхідно пройти передбачений підсистемою порядок реєстрації офіційної електронної адреси (Електронного кабінету) з обов’язковим використанням власного електронного підпису.
Для реєстрації користувача в «Електронному кабінеті» необхідно перейти за посиланням https://id.court.gov.ua/.
У вікні форми обрати тип ключа під яким виконуватиметься реєстрація «Файловий ключ» чи «Апаратний ключ». Заповнити поле «Сервер АЦСК», обрати ключ в полі «Ключ» та ввести пароль у полі «Пароль».
Якщо все виконано коректно, система перейде до сторінки підтвердження реєстраційних даних, де поля «Прізвище», «Ім’я», «По-батькові» та «Реєстраційний номер облікової картки платника податків (раніше ІПН)» будуть заповнені автоматично (зчитуються з Вашого ЕЦП/КЕП).
Поля «Дата народження», чек-бокс «Фізична особа-підприємець», «Телефон» та «Електронна адреса» заповнюються користувачем.
Заповнивши поля «Телефон» та «Електронна адреса», користувачеві надійдуть коди авторизації, які необхідно ввести у відповідні поля. Проставивши відмітку в полі «Я погоджуюсь…» та натиснувши «Підтвердити», користувач перейде до «Електронного кабінету».
Згідно з вимогами Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (зі змінами) надсилання в електронному вигляді процесуальних документів до суду має здійснюватися з використанням сервісу Електронний суд, розміщеному за посиланням: https://cabinet.court.gov.ua
Коментарі
Loading…