Мінсоцполітики винесло на обговорення проект постанови КМУ “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 р. № 637”, яким коригується Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній.
Так, 10 червня цього року Законом № 1217 було запроваджено ведення трудових книжок в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (ДРЗСС). А у ч. 4 ст. 20 Закону про ЄСВ передбачено, що на кожну застраховану особу заводиться персональна електронна облікова картка, до якої включаються такі відомості, зокрема, як частина картки, що відображає трудову діяльність особи, у тому числі за період до 1 січня 2004 року (електронна трудова книжка). Відомості стосовно періодів роботи та інших періодів, які зараховувалися до стажу роботи, та займаних особою посад за період до набрання чинності Законом № 1217 вносяться до даних реєстру застрахованих осіб ДРЗСС на підставі трудової книжки особи, а за відсутності її або відповідних записів у ній – на підставі документів, передбачених вище згаданим Порядком.
Ось тому Мінсоцполітики і пропонує оновити Порядок наступним чином:
- основним документом, що підтверджує стаж роботи за період до впровадження системи персоніфікованого обліку, є трудова книжка;
- документи, визначені Порядком, є підставою для внесення даних до частини персональної електронної облікової картки застрахованої особи реєстру застрахованих осіб ДРЗСС (електронна трудова книжка), що відображає трудову діяльність особи, у тому числі за період до 1 січня 2004 року;
- документами, які підтверджують вік, можуть бути свідоцтво про народження або паспорт (чинна норма дозволяє підтверджувати ще й довідкою житлово-експлуатаційних або інших організацій за місцем проживання/реєстрації).
Джерело: за публікаціями у ЗМІ
Коментарі
Loading…