Пояснюємо, як правильно подати та оформляти армійський рапорт, щоб ваше звернення було розглянуто.
Що вказується у рапорті в паперовій формі
– заголовок «Рапорт»;
– суть питання;
– перелік доданих до рапорту документів або їх копій;
– найменування займаної посади;
– військове звання, власне ім’я та прізвище;
– дата;
– особистий підпис.
Командири відповідають на паперовий рапорт, накладаючи резолюцію.
Як подати рапорт в електронній формі
За допомогою:
– засобів СЕДО (система електронного документообігу);
– Державного вебпорталу Армія+;
– інших інформаційно-комунікаційних систем, які введені в експлуатацію в системі Міноборони України.
Як подати рапорт через вебпортал Армія+
Використати доступний шаблон рапорту на порталі:
– заповнити всі текстові поля;
– вказати тему та суть свого клопотання;
– увести ID-номер свого безпосереднього/прямого командира;
– підписати рапорт електронним підписом.
Командир зобов’язаний повідомити кожному свій ID-номер та ID-номер СЕДО підрозділу.
Як відбувається розгляд електронного рапорту
Безпосередній командир відповідає на рапорт шляхом погодження або непогодження рапорту, зазначивши:
– правове обґрунтування та пропозиції;
– електронний підпис.
Погоджений рапорт відправляється на розгляд вищому командиру.
Процес триває, поки рапорт не дійде до командира, який має право ухвалити остаточне рішення.
Відмова у задоволенні рапорту має бути вмотивованою.
Командиру (начальнику) забороняється:
– встановлювати додаткові вимоги до оформлення рапорту (наприклад, до полів, кольору чорнила тощо);
– відмовляти у прийнятті рапорту через незначні помилки;
– відмовляти у розгляді рапорту через відсутність доданих документів або — інформації, яка є або має бути у командира (начальника) чи може бути витребувана ним в інших підрозділів;
– вимагати попереднього усного погодження рапорту;
– відмовляти у реєстрації власноруч написаних рапортів.
Що не має права вимагати командир для розгляду чи задоволення рапорту
– попередньо усно погоджувати рапорт;
– переписувати рапорт через незначні помилки у документі, що не впливають на зміст і не спотворюють його: орфографічні, пунктуаційні тощо;
– додавати документи чи надавати інформацію, яка є або має бути у командира (начальника) чи може бути витребувана ним в інших підрозділів;
– писати рапорт чорнилами певного кольору чи робити визначені поля;
– подавати рапорт у друкованому вигляді чи в цифровому (не приймати написаний власноруч).
Зразки рапортів та поради щодо їх оформлення можна знайти у збірці рапортів, заяв та порад для військовослужбовців та членів їхніх сімей.
Джерело:
https://minjust.gov.ua/news/ministry/poryadok-podannya-ta-oformlennya-raportiv
Коментарі
Loading…