in

Порядок подання та оформлення рапортів

Пояснюємо, як правильно подати та оформляти армійський рапорт, щоб ваше звернення було розглянуто.

Що вказується у рапорті в паперовій формі

– заголовок «Рапорт»;

– суть питання;

– перелік доданих до рапорту документів або їх копій;

– найменування займаної посади;

– військове звання, власне ім’я та прізвище;

– дата;

– особистий підпис.

Командири відповідають на паперовий рапорт, накладаючи резолюцію.

Як подати рапорт в електронній формі

За допомогою:

– засобів СЕДО (система електронного документообігу);

– Державного вебпорталу Армія+;

– інших інформаційно-комунікаційних систем, які введені в експлуатацію в системі Міноборони України.

Як подати рапорт через вебпортал Армія+

Використати доступний шаблон рапорту на порталі:

– заповнити всі текстові поля;

– вказати тему та суть свого клопотання;

– увести ID-номер свого безпосереднього/прямого командира;

– підписати рапорт електронним підписом.

Командир зобов’язаний повідомити кожному свій ID-номер та ID-номер СЕДО підрозділу.

Як відбувається розгляд електронного рапорту

Безпосередній командир відповідає на рапорт шляхом погодження або непогодження рапорту, зазначивши:

– правове обґрунтування та пропозиції;

– електронний підпис.

Погоджений рапорт відправляється на розгляд вищому командиру.

Процес триває, поки рапорт не дійде до командира, який має право ухвалити остаточне рішення.

Відмова у задоволенні рапорту має бути вмотивованою.

Командиру (начальнику) забороняється:

– встановлювати додаткові вимоги до оформлення рапорту (наприклад, до полів, кольору чорнила тощо);

– відмовляти у прийнятті рапорту через незначні помилки;

– відмовляти у розгляді рапорту через відсутність доданих документів або — інформації, яка є або має бути у командира (начальника) чи може бути витребувана ним в інших підрозділів;

– вимагати попереднього усного погодження рапорту;

– відмовляти у реєстрації власноруч написаних рапортів.

Що не має права вимагати командир для розгляду чи задоволення рапорту

– попередньо усно погоджувати рапорт;

– переписувати рапорт через незначні помилки у документі, що не впливають на зміст і не спотворюють його: орфографічні, пунктуаційні тощо;

– додавати документи чи надавати інформацію, яка є або має бути у командира (начальника) чи може бути витребувана ним в інших підрозділів;

– писати рапорт чорнилами певного кольору чи робити визначені поля;

– подавати рапорт у друкованому вигляді чи в цифровому (не приймати написаний власноруч).

Зразки рапортів та поради щодо їх оформлення можна знайти у збірці рапортів, заяв та порад для військовослужбовців та членів їхніх сімей.

Джерело:

https://minjust.gov.ua/news/ministry/poryadok-podannya-ta-oformlennya-raportiv

Рейтинг публікації

Written by Vasyl

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Loading…

0