Результати дослідження: 30% підприємців не впевнені, що їх бізнес протримається понад рік
|
14:31 (1 час назад)
|
|||
|
В дослідженні взяли участь власники бізнесу (80,4%) та Топ-менеджери і СЕО (19,6%) в розрізі абсолютно різних галузей, з перевагою сфери будівництва та виробництва. |
На перший погляд, результати дещо песимістичні:
Близько 21% респондентів серед власників бізнесу емоційно «на межі» – досить складно вести бізнес в поточних умовах, а 39% стало вести бізнес значно важче. |
30% респондентів не впевнені, що їх бізнес протримається понад рік. |
Бізнес депресує, підприємці не впевнені в майбутньому. |
Серед проблем, які не дають рухатись бізнесу далі, найчастіше зустрічаються:
|
Проте криза – це не тільки про спад, це ще й можливості:
Не варто «ставити все на паузу» і чекати повернення умов старого ринку, потрібно готуватися до нової реальності. Сьогодні власникам бізнесу першочергово необхідно систематизувати компанію під нові «правила гри». Адаптувати варто наступні елементи: бізнес-модель маркетинг та продажі роботу з брендом систему залучення та утримання клієнтів організаційну структуру компанії роботу з командою управління фінансами операційне управління стратегічний менеджмент |
Коментарі
Loading…