in , , , ,

Третина бізнесу не впевнена, що протримається цей рік…

Результати дослідження: 30% підприємців не впевнені, що їх бізнес протримається понад рік

Кирило Куницький news@bizconstructor.com 

14:31 (1 час назад)

Друзі, ділюсь результатами дослідження, яке ми нещодавно проводили в «Бізнес-Конструктор» з приводу того, як себе відчуває український бізнес в умовах воєнного стану та погіршення економічної ситуації.

 

 

В дослідженні взяли участь власники бізнесу (80,4%) та Топ-менеджери і СЕО (19,6%) в розрізі абсолютно різних галузей, з перевагою сфери будівництва та виробництва.
Якщо ви не бачите картинку — будь-ласка, увімкніть перегляд зображень на вашій пошті.
На перший погляд, результати дещо песимістичні:

▪️ Близько 21% респондентів серед власників бізнесу емоційно «на межі» – досить складно вести бізнес в поточних умовах, а 39% стало вести бізнес значно важче.

Якщо ви не бачите картинку — будь-ласка, увімкніть перегляд зображень на вашій пошті.
▪️ 30% респондентів не впевнені, що їх бізнес протримається понад рік.
Якщо ви не бачите картинку — будь-ласка, увімкніть перегляд зображень на вашій пошті.
▪️ Бізнес депресує, підприємці не впевнені в майбутньому.
Серед проблем, які не дають рухатись  бізнесу далі, найчастіше зустрічаються:

  • Надмірна залученість до операційної діяльності і недостаток часу та сил, що не дає змоги вирішувати глобальні завдання.
  • «Ручне керування» бізнесом та відсутність системного плану.
  • Військові дії в країні, що тягне за собою відтік працівників за кордон, призов працівників в ЗСУ.
  • Збільшення рівня витрат, нестача обігових коштів.
  • Нестабільність ринку.
  • Відсутність мотивації та регулярне «гасіння пожеж».
  • Нестача кваліфікованих працівників.
Проте криза – це не тільки про спад, це ще й можливості:

  • З ринку йдуть несистемні компанії, які не можуть адаптувати свою бізнес-модель під сучасні умови.
  • Це дає можливість більш системним компаніям, які швидко адаптуються, захоплювати більшу долю ринку.
  • Ринок не зникає, платоспроможний попит залишається, але потребує більше зусиль від бізнесу, щоб втриматись.

⌛️ Не варто «ставити все на паузу» і чекати повернення умов старого ринку, потрібно готуватися до нової реальності.

Сьогодні власникам бізнесу першочергово необхідно систематизувати компанію під нові «правила гри».

? Адаптувати варто наступні елементи:

▪️ бізнес-модель

▪️ маркетинг та продажі

▪️ роботу з брендом

▪️ систему залучення та утримання клієнтів

▪️ організаційну структуру компанії

▪️ роботу з командою

▪️ управління фінансами

▪️ операційне управління

▪️ стратегічний менеджмент

Рейтинг публікації

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Loading…

0

Володимир Зеленський відвідав відновлену після бойових дій школу в Ірпені та ознайомився з організацією навчального процесу в умовах воєнного стану

Закликаємо медіаасоціації засудити російських пропагандистів, як це зробили польські колеги!