in

В столиці оплата проїзду відбуватиметься в электронний спосіб.

З 14 липня “Київпастранс” відмовляється від паперових квитків, і оплата проїзду буде проводитися в електронному вигляді.

Як платити

З 14 липня разові паперові квитки остаточно вийдуть з обігу в громадському транспорті столиці, а оплата проїзду стане здійснюватися за допомогою електронного квитка. Як кажуть в прес-службі КП “Київпастранс”, квитки будуть доступні через мобільний додаток і картку “Київ цифрової”. Ї також можна буде придбати в терміналах самообслуговування, мережі “Т-кіоск”, терміналах EasyPay, IBox, 2click, а також придбати QR-квитки в касах метро.

Електронний квиток в автобусах, трамваях і тролейбусах – це етап переходу на онлайн-оплату в транспорті. На міській електричці, фунікулері, швидкісних трамваях вже давно оплачують проїзд за допомогою електронних квитків і проїзних.

Тих, хто постійно їздить у транспорті, нововведення не лякають. “Я давно не оплачую проїзд за допомогою талонів, хоча їжджу в міській електричці, метро та автобусах. У мене проїзний на кілька видів транспорту, що зручно, тому що одна поїздка виходить не 8 гривень, а 6,5. А тому мені все одно , які ще вводять нововведення “, – свідчать кияни.

У той же час, КМДА в черговий раз відклала запуск електронної системи оплати за проїзд в громадському транспорті. Про це йдеться у розпорядженні від 25 червня. Тепер вона повинна стати обов’язковою з 1 січня 2023 року. У документі немає пояснень, чому відкладається введення е-квитка, але кажуть, що це повинно “продовжити терміни проведення дослідної експлуатації і введення в промислову експлуатацію” електронної системи оплати.

“З 14 липня стартує черговий етап реформи. Повноцінний е-квиток не може бути запущений, як би парадоксально це не звучало, через пільговиків. Мінсоцполітики не дає остаточного розуміння, хто в підсумку оплачує проїзд за пасажирів, яким надає пільги держава. Порахувати їх ми можемо. зокрема, зараз їх вважає Київський метрополітен, але їхні пільги повинні бути зашиті в карту. це можна зробити, але тоді постає питання компенсації вартості проїзду. І це можна зробити тільки після того, як визначиться Мінсоцполітики. Адже за посвідченнями при переході на електронну форму оплати вже проходити ніхто не зможе “, – говорить Володимир Бондаренко.

За його словами, поки питання не вирішиться, пільговики зможуть заходити за посвідченнями.

Зараз в салонах вже немає кондукторів. Їх “ліквідували. В результаті продажем паперових квитків зобов’язали займатися водіїв за невеликий відсоток від продажу. Правда, самі вони не раді такому нововведенню.

“Кондукторів вже немає. І нас знову хочуть зробити піддослідними кроликами. Тобто ми повинні і за дорогою стежити, і квитки продавати. Адже пасажири, незважаючи на постійні оголошення про те, що продаж квитків відбувається тільки на зупинках, все одно намагаються купити талон у час руху. Або зовсім не купувати “, – говорить” Вістям “водій трамвая Володимир Котляр.

А один з водіїв автобуса, що курсує по правому березі, сказав “Вістям”, що з міркувань безпеки руху та дотримання графіка руху, керівництво радить взагалі не зв’язуватися з пасажирами. “Платять – продаєш, не платять – так і буде”. Адже за порушення графіка нам виписують досить відчутний штраф, за скарги від пасажирів – теж штраф. А для нас головне – швидко возити і безпечно “, – говорять водії.

В салонах без кондукторів стало менш приємно. “Раніше заходиш і бачиш – в салоні є господиня. Вона гасить конфлікти між пасажирами. Стежить за порядком і оплатою проїзду. Просить надіти маски або покинути салон тих, хто нехтує правилами карантинних обмежень. Зараз пасажири з’ясовують стосунки між собою самі, багато хто не надягають маски демонстративно і, тим більше, не оплачують проїзд, особливо ввечері “, – розповідають “одна з постійних пасажирок автобуса №118 Олена Макаренко.

Водії також підтверджують, що ситуацій, коли вони змушені втручатися в те, що відбувається в салоні, стало більше. “Те чоловіки напідпитку влаштовують розбірки між собою, то пенсіонери скандалять. Більше стали смітити в салоні”, – говорить нам один з водіїв цього автобуса.

Середня зарплата кондукторів дорівнювала  9806 грн. Крім того, за словами самих кондукторів, вони отримували відсоток від продажу квитків, який іноді становив істотну суму.

За повідомленням ЗМІ.

Рейтинг публікації

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Loading…

0

Висновок КГС ВС щодо застосування ст. 42 КУзПБ до правочинів, вчинених боржником до введення в дію цього Кодексу

Нотаріуси стануть агентами Фінмоніторингу!