in ,

В Україні запустять сервіс Дія.Офіс для посадовців: які його функції

Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дає змогу запустити сервіс Дія.Офіс для посадовців. Це допоможе цифровізувати й автоматизувати роботу працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабміну.

Про це повідомило Мінцифри.

Постанова визначає, які функції виконуватиме Дія.Офіс. Так, після запуску сервісу посадові особи та працівники держустанов зможуть у Дії:

  • мати електронне посвідчення держслужбовця;
  • проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації між держслужбовцями;
  • авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою Дія.Підпису. Це підвищить безпеку доступу до важливих документів чи файлів.

Крім того, Дія.Офіс дасть змогу переглядати інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрями. Це збільшить прозорість їхньої роботи.

Пізніше з’явиться функціонал, де кожен українець зможе слідкувати за виконанням планів міністерств, відстежувати ефективність держслужбовців та бачити прогрес по місяцях.

Рейтинг публікації

Written by Інна

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Loading…

0

На Житомирщині кримінальний авторитет організував крадіжку нафти із трубопроводу

85 тисяч доларів за оренду землі: завершено слідство стосовно нардепа і спільника