МОЗ наказом від 02.08.2021 р. № 1609 вніс зміни до:
♦ Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом МОЗ від 13.11.2001 р. № 455;
♦ Порядку формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я, затвердженого наказом МОЗ від 01.06.2021 р. № 1066.
Наказ офіційно опубліковано в виданні “Офіційний вісник України” від 07.09.2021 р. № 69. Таким чином, він набув чинності з 7 вересня.
Як ми повідомляли, змінами визначено, що формування медичних висновків здійснюється тільки після особистого огляду хворого лікуючим лікарем, про що робиться відповідний запис у Реєстрі медичних записів, записів про направлення та рецептів в електронній системі охорони здоров’я з обґрунтуванням тимчасової непрацездатності.
При цьому, скасовані положенння, які дозволяли на період карантину у зв’язку із COVID-19 видавати листки непрацездатності на підставі звернення та опитування хворого за допомогою засобів телефонного зв’язку або інтернет-телефонії лікарем, який надає первинну медичну допомогу, з обов’язковим відповідним записом у медичній карті амбулаторного хворого, терміном до 5 календарних днів.
Крім того, скасували норму, яка дозволяла за допомогою засобів телефонного зв’язку або інтернет-телефонії, засобів телемедичного зв’язку, сформувати медичні висновки, на основі яких відкриваються електронні листки непрацездатності.
Коментарі
Loading…