in , ,

Дайджест новин від Форбс

1. У нас було декілька важливих розмов із розумними й дієвими людьми.

Борис Марков керує найбільшою мережею продовольчих магазинів АТБ, під час війни її робота стала без перебільшення життєво важливою для мільйона українців. І ритейлер не підвів покупців: магазини АТБ працювали в найгарячіших точках і, що головне, там були продукти й товари першої необхідності. Вийшла дуже цікава й повчальна історія, як Марков і команда переставляли найбільшу в Україні ритейл-машину на військові рейки. І ще ця історія трагічна, за час війни загинуло 25 співробітників мережі.

2. Друге корисне інтерв’ю із заступником директора МВФ Владиславом Рашкованом.  Україна зможе продовжувати війну тільки у випадку, якщо вона дуже швидко знайде гроші для покриття видатків бюджету. Треба мінімум $5 млрд на місяць. Рашкован допомагає їх шукати й запевняє, що скоро гроші будуть (поки що нема, і НБУ змушений увімкнути верстат). Також ми поговорили з Рашкованом про план відновлення України. Зараз сім команд працюють над українським «Планом Маршала». Що вони пропонують, чи немає там шкідливої конкуренції і яким має бути фінальний план.

3. Стаття з воєнного випуску журналу «Перша цифрова» про протистояння російських і українських хакерів. Світ добре знав про перших, і їхнього удару побоювалися. Але атакували українські кібер-війська, чим чимало здивували світову спільноту. У перші дні війни тисячі айтішників організувалися в ефективну силу й завдали чимало шкоди й незручностей агресору. Як влаштований український цифровий опір.

4. Єдиний ефір найбільших українських телеканалів –  яскравий приклад миттєвого об’єднання запеклих конкурентів перед спільним ворогом. Мабуть, кожен із вас бачив результат цього об’єднання зусиль, але як створювався і як працює цей уже понад двомісячний марафон? Ми розібрались, хто був ініціатором, скільки це коштує найбільшим телегрупам і чи надовго вистачить їхніх ресурсів. Спойлер – усе не дуже добре.

5. На цьому тижні наш аналітичний відділ багато рахував. Наші військові давали для цього приємні приводи – наприклад, вибухи двох нафтобаз у Брянську. А враховуючи, що до цього палала база у Бєлгороді, то нас зацікавило питання: наскільки це ускладнює постачання палива загарбникам і чи багато ще баз у Росії «в пішій доступності» від українського кордону. Є над чим попрацювати.


Також ми порахували вартість випущених Росією ракет по Україні. Агресор здійснив уже понад 1300 запусків різних типів ракет. Загальна вартість понад $7,5 млрд, це більше, ніж річні бюджети 96% регіонів РФ.

Росія випустила по Україні ракет на $7,5 млрд. Оцінка Forbes

6. І наостанок – про красиве і дороге. А саме: що залишилося після двох місяців війни від української індустрії розкоші. Магазини, що працюють у сегменті люкс та преміум відчули на повну, як позначилася на продажах міграція клієнтів до Європи та зміна споживацьких пріоритетів. Виручка в тих, хто залишився працювати, впала на 60–80%. Попит залишився на фірмові дитячі речі й кежуал одяг, розповіли в столичному ЦУМі. Як люкс-ритейлери збираються повертати багатих українців до гедоністичного способу життя.

Нокдаун, але не кома. Попит на люксовий одяг обвалився на 70%.

Рейтинг публікації

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Loading…

0

Звіт військового експерта: за 3-4 травня.

“Безоплатна правова допомога” випустила серію лістівок та плакатів про правову допомогу під час війни.