У проекті Державного бюджету на 2019 року № 9000 передбачено призупинити підвищення посадових окладів для суддів місцевих, апеляційних і вищих спеціалізованих судів.
Так, в п. 5 Прикінцевих положень проекту планується зупинити на 2019 рік дію підпункту 3 п. 24 Прикінцевих та перехідних положень закону про судоустрій і статус суддів.
Нагадаємо, що в законі про судоустрій передбачено, що з 1 січня 2019 го посадовий оклад:
а) для судді місцевого суду — 25 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, розмір якого встановлений на 1 січня календарного року;
б) для судді апеляційного суду та вищого спеціалізованого суду – 40 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, розмір якого встановлений на 1 січня календарного року.
В цілому, в законопроекті про Держбюджет прописано:
«5. Зупинити на 2019 рік дію:
— частини другої статті 18 Закону України «Про судову експертизу» (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 28, ст. 232; 2017 р., № 48, ст. 436) щодо розміру посадових окладів судових експертів;
— статті 1 Закону України «Про встановлення додаткових гарантій щодо захисту прав громадян, які проживають на територіях проведення антитерористичної операції, та обмеження відповідальності підприємств — виконавців/виробників житлово-комунальних послуг у разі несвоєчасного здійснення платежів за спожиті енергетичні ресурси» (Відомості Верховної Ради України, 2015 р., № 13, ст. 84);
— підпункту 3 пункту 24 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про судоустрій і статус суддів» (Відомості Верховної Ради України, 2016 р., № 31, ст. 595; 2017 р., № 2, ст. 25) щодо підвищення розміру посадових окладів суддів місцевих, апеляційних та вищих спеціалізованих судів;
— частини першої статті 121 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 12, ст. 81; 2013 р., № 14, ст. 90) щодо здійснення фінансування заходів щодо соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, із спеціального фонду Державного бюджету України;
— частини першої статті 122 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 12, ст. 81; 2010 р., № 1, ст. 3) щодо спрямування коштів від збору на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, у вигляді субвенції із спеціального фонду Державного бюджету України до спеціальних фондів бюджетів обласних, районних, міських рад монофункціональних міст — супутників ядерних установок і підприємств з видобування і переробки уранових руд, на територію яких поширюються відповідні зони спостереження платників збору;
— частини другої статті 12 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» щодо розподілу коштів збору між спеціальними фондами бюджетів обласних, районних та міських рад міст обласного підпорядкування;
— частини п’ятої статті 12 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» щодо щоквартального звітування обласних, районних та міських рад перед населенням про використання коштів соціально-економічної компенсації ризику із спеціальних фондів відповідних місцевих бюджетів».
Джерело: ЦСС
Коментарі
Loading…