На порталі петицій до Київської Міської Ради – petition.kyivcity.gov.ua – за минулий тиждень ( – ) створені нові петиції.
Найпопулярніші петиції
- Прибрати автомобілі та фури, що торгують на дорозі на оптовому овоченому ринку “Троещина”
- Припинити скошування трави
- Знести всі мафи по типу шаурма, труси, магазини все по 10 ,зокрема біля станцій метро тому що під час воєного стану використання сховищ є над важивим
- Зобов’язати поліцію контролювати дотримання заборони Київради на пересування столицею транспортних засобів (мото і авто) у яких відсутні шумопоглиначі
- Змінити назву станція метрополітену Льва Толстого як не відповідну
- Змінити постачальника теплової енергії Єврореконструкцію
- Створити карту туалетів, щоб легко знайти працюючу вбиральню
- Організувати на кожній станції метрополітену платні громадські туалети
- Добудувати метро на Виноградар
- велодоріжка від Поштової Площі до станції метро Дніро
Кількість голосів:5084
Кількість голосів:4664
Кількість голосів:4541
Кількість голосів:4363
Кількість голосів:4183
Кількість голосів:4021
Кількість голосів:4017
Кількість голосів:3744
Кількість голосів:3632
Кількість голосів:3546
Нові петиції
- Знесення обеліску на площі перемоги. Та повернення площі історичної назви
- Зробити на всіх станціях метро безкоштовний туалет
- Заборона прокату самокатів на території міста Київ
- Прибрати та добряче вимити громадський транспорт у салоні та ззовні
- Стерилізувати безпритульних котів на собак
- Скасувати обов’язкове надання довідки про офіційне працевлаштування обох батьків для відвідування дитиною дошкільного навчального закладу
- Додати транспортні карти “Kyiv smart card, та “Київ цифровий” до систем платежів “Apple pay” та “Google pay”
- Заборонити в Києві всі дискотеки та нічні клуби
- Збільшити коменданську годину в Києві
- Встановити на місці пам’ятника Леніну на початку бульвару Шевченка безкоштовну громадську вбиральню
- Зменшити коменданську годину і зробити із 0:00 до 05:00
- Встановити монумент ЗАХІСНИКАМ УКРАЇНИ, на місці колишнього пам’ятника леніну (50.442359,30.520001 – початок бульвару Т. Шевченка)
- Проведення покосу і знищення алергенних трав: Амброзії, Золотарника і Полину на території Києва і області
- Стихійно витоптані стежки, або «бажані стежки» (desire paths)
- Зменшити кількість комунальних підприємств Києва із 1909 до 500
- Робота громадського транспорту без зупинок під час повітряної тривоги
- Дозволити проїзд у метро з собаками
- Встановити металодетектори при вході у всіх школах Києва
- Заборонити будівництво сходів на тротуарах в Києві
- Прибрати всі металеві штирі та різні залишки арматури та дорожніх знаків на велосипедній доріжках а також зробити заїзд на велодоріжки більш зручним. Прибрати виступаючі бордюри які є на велодоріжках
- Продовжити час роботи громадського транспорту в Києві і скоротити комендантську годину до проміжку 1:00-5:00
- Доробити дорогу між Аеропортом “Київ” (Жуляни) та Голосіївським районом (Лобановського)
- Відновити трамвай на мосту Патона
- Перейменувати проспект Правди на проспект Варшавський
- Прибрати наземний пішохідний перехід на вул. Хрещатик біля ЦУМу
- Проти зміни назви проспект Володимира Маяковського на проспект Червоної калини
- Відновити доступ до мусоропроводу у житлових будинках м. Київ
- Наземні переходи на площі Льва Толстого
- Дозволити заходити до ліфта на переходах (наприклад, на Леся Курбаса 7а), або облаштувати пандус на сходинках
- Перейменувати вул. Ростовська на вул. Олексія Погребного
- Замінити всі залізні сидіння на платформах метро
- Наземні переходи на перехресті Повітрофлотського проспекту та вулиці Івана Огієнка
- забезпечення безпеки користувачів паркувальних майданчиків, які перебувають в оренді
- Переіминувати кіностудію і вулицю Олександра Довженка на Ахтема Сеїтаблаєва
Останні новини про хід розгляду петицій
Відповідно до статті 23¹ Закону України «Про звернення громадян», Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, затвердженого рішенням Київської міської ради від 08.10.2015 № 103/2006 (у редакції рішення Київської міської ради від 10.06.2021 № 1439/1480) (далі – Положення), розглянуто електронну петицію № 10985 «Розвиток зливної системи на випадок сильного тривалого дощу у м. Києві». За результатами розгляду повідомляємо таке.
Дощова каналізація, що перебуває на балансовому утриманні комунальних підприємств, які входять до складу комунальної корпорації «Київавтодор», знаходиться в задовільному санітарно-технічному стані та спроможна прийняти обсяг поверхневих стічних вод відповідно до її пропускної здатності.
На балансі шляхово-експлуатаційних комунальних підприємств перебуває 816,7 км системи дощової каналізації міста, що складає орієнтовно 1/3 загального обсягу, 29995 одиниць зливоприймачів та 14032 одиниць оглядових колодязів.
У рамках реалізації першочергових заходів, спрямованих на недопущення підтоплень територій міста Києва, відповідно до наказу комунальної корпорації «Київавтодор» від 30.08.2018 № 148 «Щодо створення структурних підрозділів, відповідальних за функціонування зливоприймальної системи та гідротехнічних споруд», створено окремі структурні підрозділи, що відповідають за ремонт та утримання зливоприймальної системи та гідротехнічних споруд балансових територій, а також розроблено План реагування гідрослужб комунальної корпорації «Київавтодор» на надзвичайні події під час атмосферних опадів та очікуване погіршення погодних умов.
Очищення зливоприймальної системи, здійснюється відповідно до пункту 4.22 Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житло-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54. З настанням інтенсивних опадів очищення зливостоків проводиться неодноразово для забезпечення сталої пропускної здатності дощової води. Незважаючи на превентивні заходи, які здійснюються для утримання балансової зливової системи, на окремих її ділянках існують проблемні місця, на яких виникають короткочасні утворення повільного сходу води. Тому, на таких ділянках, за декілька годин до очікуваного початку значних опадів, на чергування направляють бригади гідрослужб шляхово-експлуатаційних управлінь районів м. Києва.
Місця повільного сходу води спостерігаються через залповий характер злив, наносу побутового сміття, листя та гілок дерев на решітки дощоприймальних колодязів, переповнення русел річок, в які виконується відвід дощових вод і які не в змозі одночасно прийняти дощові води з усієї площі водозбору.
З метою комплексного підходу до вирішення проблемних питань та забезпечення сталої та ефективної роботи міської зливоприймальної мережі розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.12.2020 № 2093 «Про реконструкцію об’єктів Київської міської дощової каналізації комунальної власності територіальної громади міста Києва» визначено замовника виконання робіт з реконструкції міської дощової каналізації – комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» (надалі – Дирекція).
Дирекцією зібрано вихідні дані всіх зацікавлених сторін, у тому числі комунальної корпорації «Київавтодор», шляхово-експлуатаційних підприємств районів м. Києва, комунального підприємства «
На сьогодні розроблено технічне завдання для здійснення технічного обстеження, інвентаризації об’єктів та виготовлення технічних паспортів Київської міської дощової каналізації комунальної власності територіальної громади міста Києва.
У рамках реалізації вищезазначених заходів повідомляємо про підтримку електронної петиції № 10985 «Розвиток зливної системи на випадок сильного тривалого дощу у м. Києві» та подальшу реалізацію порушеного в ній питання відповідно до розділу VI Положення.
Київський міський голова
На петицію № 11006 «До кінця наступного року перевірити технічний стан міських маршруток»” від 17.08.2022 дана наступна відповідь:
Відповідно до статті 23¹ Закону України «Про звернення громадян», Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, затвердженого рішенням Київської міської ради від 08.10.2015 № 103/2006 (у редакції рішення Київської міської ради від 10.06.2021 № 1439/1480 (далі – Положення), розглянуто електронну петицію № 11006 «До кінця наступного року перевірити технічний стан міських маршруток». За результатами розгляду повідомляємо про таке.
З метою недопущення до руху неукомплектованого, з незадовільним технічним станом рухомого складу відповідно до пункту 1.3 Порядку перевірки технічного стану транспортних засобів автомобільними перевізниками, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 05.08.2008 № 974, саме автомобільний перевізник у першу чергу зобов’язаний перевіряти технічний стан колісних транспортних засобів. У разі виявлення невідповідного технічного стану колісні транспортні засоби не допускаються до руху.
Технічний стан колісних транспортних засобів перевіряє персонал перевізника, який має відповідний рівень професійної кваліфікації щодо виконуваних робіт.
Крім того, технічний стан пасажирських транспортних засобів, що працюють на автобусних маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі у м. Києві, в обов’язковому порядку двічі на рік перевіряється суб’єктами господарювання, уповноваженими на проведення перевірки технічного стану колісних транспортних засобів під час державного технічного огляду.
Пунктом 11 частини першої статті 23 Закону України «Про Національну поліцію» визначено, що поліція регулює дорожній рух та здійснює контроль за дотриманням Правил дорожнього руху його учасниками та за правомірністю експлуатації транспортних засобів на вулично-дорожній мережі.
Згідно з Положенням про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 103, Державна служба України з безпеки на транспорті здійснює ліцензування господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним, залізничним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом і здійснює контроль за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов.
Здійснення перевірки технічного стану автобусів, які працюють на маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі м. Києва, у тому числі й на предмет дотримання екологічних норм, відноситься до компетенції саме Національної поліції України та Державної служби України з безпеки на транспорті.
Водночас, враховуючи суспільну значимість питання, порушеного в ініційованій Вами петиції, та з метою запровадження додаткового контролю за технічним станом пасажирських транспортних засобів, буде розглянута можливість взаємодії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з Національною поліцією України та Державною службою України з безпеки на транспорті у цій сфері.
Київський міський голова
Коментарі
Loading…