in , , , ,

Київські петиції – моменти із життя столиці

На порталі петицій до Київської Міської Ради –  petition.kyivcity.gov.ua  – за минулий тиждень ( – ) створені нові петиції.

Найпопулярніші петиції

Нові петиції

Останні новини про хід розгляду петицій

Розгляд петиції: “Можливість оплачувати проїзд перетворюючи поїздки з транспортної картки на qr коди в додатку Київ Цифровий“02.09.2022 на виконання доручення Київського міського голови В. Кличка (доручення від 24.08.2022 № 08/КО-1427) заступником голови Київської міської державної адміністрації  з питань здійснення самоврядних повноважень у сфері цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Петром Оленичем розглянуто електронну петицію №11004 “Можливість оплачувати проїзд перетворюючи поїздки з транспортної картки на qr коди в додатку Київ Цифровий”.

Лист

Розгляд петиції: “ЗА прискорення будівництва нового муніципального притулку у Києві“Звіт щодо стану реалізації петиції №544

 

Звіт

Розгляд петиції: “Розвиток зливної системи на випадок сильного тривалого дощу у м. Києві“На петицію № 10985 «Розвиток зливної системи на випадок сильного тривалого дощу у м. Києві» від 18.08.2022 дана наступна відповідь:

Відповідно до статті 23¹ Закону України «Про звернення громадян», Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, затвердженого рішенням Київської міської ради від 08.10.2015 № 103/2006 (у редакції рішення Київської міської ради від 10.06.2021 № 1439/1480) (далі – Положення), розглянуто електронну петицію № 10985 «Розвиток зливної системи на випадок сильного тривалого дощу у м. Києві». За результатами розгляду повідомляємо таке.

Дощова каналізація, що перебуває на балансовому утриманні комунальних підприємств, які входять до складу комунальної корпорації «Київавтодор», знаходиться в задовільному санітарно-технічному стані та спроможна прийняти обсяг поверхневих стічних вод відповідно до її пропускної здатності.

На балансі шляхово-експлуатаційних комунальних підприємств перебуває 816,7 км системи дощової каналізації міста, що складає орієнтовно 1/3 загального обсягу, 29995 одиниць зливоприймачів та 14032 одиниць оглядових колодязів.

У рамках реалізації першочергових заходів, спрямованих на недопущення підтоплень територій міста Києва, відповідно до наказу комунальної корпорації «Київавтодор» від 30.08.2018 № 148 «Щодо створення структурних підрозділів, відповідальних за функціонування зливоприймальної системи та гідротехнічних споруд», створено окремі структурні підрозділи, що відповідають за ремонт та утримання зливоприймальної системи та гідротехнічних споруд балансових територій, а також розроблено План реагування гідрослужб комунальної корпорації «Київавтодор» на надзвичайні події під час атмосферних опадів та очікуване погіршення погодних умов.

Очищення зливоприймальної системи, здійснюється відповідно до пункту 4.22 Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житло-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54. З настанням інтенсивних опадів очищення зливостоків проводиться неодноразово для забезпечення сталої пропускної здатності дощової води. Незважаючи на превентивні заходи, які здійснюються для утримання балансової зливової системи, на окремих її ділянках існують проблемні місця, на яких виникають короткочасні утворення повільного сходу води. Тому, на таких ділянках, за декілька годин до очікуваного початку значних опадів, на чергування направляють бригади гідрослужб шляхово-експлуатаційних управлінь районів м. Києва.

Місця повільного сходу води спостерігаються через залповий характер злив, наносу побутового сміття, листя та гілок дерев на решітки дощоприймальних колодязів, переповнення русел річок, в які виконується відвід дощових вод і які не в змозі одночасно прийняти дощові води з усієї площі водозбору.

З метою комплексного підходу до вирішення проблемних питань та забезпечення сталої та ефективної роботи міської зливоприймальної мережі розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.12.2020 № 2093 «Про реконструкцію об’єктів Київської міської дощової каналізації комунальної власності територіальної громади міста Києва» визначено замовника виконання робіт з реконструкції міської дощової каналізації – комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» (надалі – Дирекція).

Дирекцією зібрано вихідні дані всіх зацікавлених сторін, у тому числі комунальної корпорації «Київавтодор», шляхово-експлуатаційних підприємств районів м. Києва, комунального підприємства «Київавтошляхміст», районних в місті Києві державних адміністрацій, комунального підприємства «Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт», комунального підприємства «Плесо», комунальної організації «Інститут Генерального плану м. Києва», на підставі яких територію міста Києва розділено на 93 водороздільні райони (водорозділи). Водорозділи розмежовані магістральними колекторами, до яких здійснене підключення малих та середніх дощових колекторів. Для оптимізації робіт з реконструкції об’єктів Київської міської дощової каналізації саме водорозділи прийнято за основу для визначення черговості виконання робіт.

На сьогодні розроблено технічне завдання для здійснення технічного обстеження, інвентаризації об’єктів та виготовлення технічних паспортів Київської міської дощової каналізації комунальної власності територіальної громади міста Києва.

У рамках реалізації вищезазначених заходів повідомляємо про підтримку електронної петиції № 10985 «Розвиток зливної системи на випадок сильного тривалого дощу у м. Києві» та подальшу реалізацію порушеного в ній питання відповідно до розділу VI Положення.

 

Київський міський голова                                                          Віталій КЛИЧКО

Відповідь КМГ

 

Розгляд петиції: “До кінця наступного року перевірити технічний стан міських маршруток

На петицію № 11006 «До кінця наступного року перевірити технічний стан міських маршруток»” від 17.08.2022 дана наступна відповідь:

Відповідно до статті 23¹ Закону України «Про звернення громадян», Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, затвердженого рішенням Київської міської ради від 08.10.2015 № 103/2006 (у редакції рішення Київської міської ради від 10.06.2021 № 1439/1480 (далі – Положення), розглянуто електронну петицію № 11006 «До кінця наступного року перевірити технічний стан міських маршруток». За результатами розгляду повідомляємо про таке.

З метою недопущення до руху неукомплектованого, з незадовільним технічним станом рухомого складу відповідно до пункту 1.3 Порядку перевірки технічного стану транспортних засобів автомобільними перевізниками, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 05.08.2008 № 974, саме автомобільний перевізник у першу чергу зобов’язаний перевіряти технічний стан колісних транспортних засобів. У разі виявлення невідповідного технічного стану колісні транспортні засоби не допускаються до руху.

Технічний стан колісних транспортних засобів перевіряє персонал перевізника, який має відповідний рівень професійної кваліфікації щодо виконуваних робіт.

Крім того, технічний стан пасажирських транспортних засобів, що працюють на автобусних маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі у м. Києві, в обов’язковому порядку двічі на рік перевіряється суб’єктами господарювання, уповноваженими на проведення перевірки технічного стану колісних транспортних засобів під час державного технічного огляду.

Пунктом 11 частини першої статті 23 Закону України «Про Національну поліцію» визначено, що поліція регулює дорожній рух та здійснює контроль за дотриманням Правил дорожнього руху його учасниками та за правомірністю експлуатації транспортних засобів на вулично-дорожній мережі.

Згідно з Положенням про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 103, Державна служба України з безпеки на транспорті здійснює ліцензування господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним, залізничним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом і здійснює контроль за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов.

Здійснення перевірки технічного стану автобусів, які працюють на маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі м. Києва, у тому числі й на предмет дотримання екологічних норм, відноситься до компетенції саме Національної поліції України та Державної служби України з безпеки на транспорті.

Водночас, враховуючи суспільну значимість питання, порушеного в ініційованій Вами петиції, та з метою запровадження додаткового контролю за технічним станом пасажирських транспортних засобів, буде розглянута можливість взаємодії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з Національною поліцією України та Державною службою України з безпеки на транспорті у цій сфері.

Київський міський голова                                                          Віталій КЛИЧКО

Рейтинг публікації

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Loading…

0

Українська Лара Крофт

Нові рішення ЄСПЛ щодо статті 6 ЄКПЛ та принципу юридичної визначеності